Lekce

Rezervace >

Co je CrossFit

“CrossFit in constantly varied functional movements performed at high intensity”

CrossFit je funkční cvičení, které vychází z gymnastiky, olympijského vzpírání, částečně z atletiky, doplněné během, veslováním, jízdou na kole a dalším. Kombinuje práci s vlastní i přidanou váhou. Krok po kroku vede ke zlepšení techniky, úpravě zátěže a zvýšení intenzity, tak aby bylo možné se stále posouvat vpřed.

Pro představu uvádíme workout Jackie, který si s námi taky někdy odmakáš. Hned ze startu se pádluje 1 km na vesle, poté si dáš 45x thruster jako nic a závěrem vyšvihneš 30 přítahů. A to, co nejrychleji.

Každoročně je v březnu vyhlášen otevřený závod The Open, kdy je během celého měsíce vypsáno 5 soutěží, kterých se účastní lidé po celém světě a posílají své výsledky k vyhodnocení. Poslední ročník měl kolem půl milionu účastníků. Je fajn, zjistit, že jsi třeba 22. nejlepší na světě (upřímně - to už bys dávno věděl a nejen ty). Komunita, která kolem sportu vznikla je velká. Pro nás je zvykem téměř na každé cestě do zahraničí pozdravit v místní CrossFitové posilovně.

Dominantou CrossFitových boxů jsou tabule s výsledky. Pro soutěživé jedince jsou k porovnání vypsány výsledky denního programu a dlouhodobě rekordy osob posilovny. Můžeš se tam třeba dočíst, že paní Bubalová zvedla na deadlift 209 kg (i když ji nikdy nikdo neviděl). Kdo ji brzy nahradí s 210 kg?

CrossFit připravuje na náhodnou fyzickou zátěž – nejen na neznámou, ale i na téměř nemožnou. Specializací CrossFitu je nespecializovat se, pak Tě nemůže nic překvapit.

Kurz pro začátečníky (On Ramp)

Chceš začít s CrossFitem, ale máš strach ze všech těch psích kousků, které jsi viděl na Youtube a Instagramu? Z těch frajerů zvedající 100 kg nad hlavu, borců mávajících ze stojek na jedné ruce a gymnastů vyšvihujících se jedním pohybem na kruhy nebo hrazdu?

Chceš to umět taky? To není problém! Každý musí někde začít – a ideálním začátkem pro CrossFit je právě náš 3 týdenní kurz. Udělej první krok a přihlaš se na On Ramp program pro začátečníky!

CrossFit je cvičení, které Tě dostane do formy. Zpevníš a posílíš tělo, přestanou Tě bolet bedra a další kritická místa, která mají co dočinění s ochablým svalstvem.

Budeš lépe zvládat zátěž a to jak fyzickou tak i psychickou. Tak proč se do toho nepustit hned? Nerozhoupáváš se už k tomu náhodou dost dlouho? Pojďme na to!

Rezervuj si své místo na kurzu, kde se naučíš základy.

Co ještě dodat?

  • Čeká Tě 6 lekcí vedených licencovaným trenérem. Lekce probíhá v malé skupince lidí vždy 2x týdně.
  • Vysvětlíme si a natrénujeme úplné základy. Příkladem je dýchání do břicha, dřepy, zvedání věcí ze země, kliky. Taky se naučíme správnou techniku náročnějších cviků jako je olympijské vzpírání, stojky, přítahy a mnohé další.
  • Celkově pochopit o čem CrossFit je.

Pro koho je tento kurz určen?

Především pro atlety, kteří si pohrávají s myšlenkou, že chtějí začít s CrossFit. Pro atlety, kteří už třeba Crossfit chvíli dělali, ale na nějakou dobu z toho vypadli. Pro atlety, kteří si nejsou jistí, a chtějí si vše projít ještě jednou.

ALE taky pro všechny, kdo se chce vůbec začít trošku hýbat. Protože tyto pohybové základy využiješ nejen v každém typu cvičení, ale také v každém sportu a hlavně na denní bázi při každodenních aktivitách – jako je chůze po schodech, nošení, zvedání, tahání nebo tlačení věcí atd.

Takže co dál? Jednoduché!

Napiš na info@bubaluscf.cz

A POJĎ SI DÁT DO TĚLA!!

ASS and ABS

Hodina ASS and ABS může být veřejnosti známá také jako “problémové partie”. To u nás neplatí, protože my z problémových partii děláme přednosti a to právě na hodině ASS and ABS.

Hodina je vhodná pro všechny, kteří potřebují zapracovat:

  • Na středu těla tzv. CORE. Naučíš se správně dýchat, zapojovat veškeré svalstvo, které ani nevíš, že máš, zlepšíš se v držení těla a ještě ti uděláme pekáč buchet!
  • Na hýždích. Naučíš se zapojit půlky, a to se ti bude hodit při dřepu, mrtvole, snatchi, KTB swingu a jako bonus to bude vypadat skvěle v plavkách nebo legínách (hlavně u pánů)!

Předem říkáme, hodina není určena pouze pro ženy! Protože stejné trable mají i muži.

Na hodinu je třeba se přihlásit předem.

Vzpírání

Hodina vzpírání je tu pro Tebe, pokud potřebuješ zdokonalit základy vzpírání a nebo potrénovat důležité lifty! Rozhodně to není jenom pro začátečníky, ale i jim se hodina hodí skvěle.

Budeš makat na snatchi, cleanu, jerku, OHS ale taky dřepech, deadliftech a dalším.

Na hodinu je třeba se přihlásit předem.

OPEN GYM

Open gym není vedená hodina. Open Gym znamená, že je k dispozici celá tělocvična po celou otevírací dobu. Funguje zde jen jedno hlavní pravidlo – vedená hodina má vždy přednost (ale místa i nářadí máme dost).

Na hodinu není nutné přihlášení.